Tuesday, December 11, 2012

Janji itu Maniskah.?



Oh.! hello readers.. Pernah tak korang dengar lagu nih.? Janji Manismu nyanyian Aishah. Bagi aku lagu ni tersangat la mengganggu emosi. Kalau terdengar lagu nih, memang terasa cam menusuk sampai ke jantung. (Oh! Drama sungguh) tapi, betul ar, lagu ni ade kenangan and still terasa lagi sampai hari nih. Sebenarnya lagu ni Ex-bf si E@A tu pernah dedicate lagu ni. Mase tu kitorang memang tengah bergaduh sakan. and tetiba masa tengah bergaduh tu, dia suh dengar Radio Era sebab dia dedicate lagu tu. Dengan pantas aku pun cepat2 On radio and dengar Era. Pergghh.. Lagu Janji Manismu.. (masa tu tengah gaduh. so setiap bait-bait lirik tu aku dengar dengan teliti. Menghayati tau.! ) Teringat lagi, malam bergaduh tu aku berulang alik ke public phone utk call si E@A ni.. Ahahaha.. Kenangan zaman study yang susah aku nak lupa. Walau apa pun yang dah terjadi dulu, aku harapkan yang terbaik utk si E@A. Tiada dendam pada dia dan aku harap dia jumpa orang lain yang lebih baik. Okla.. Enjoy jap lagu Aishah ni k.. See ya.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...