Monday, December 31, 2012

Bubbye 2012, Hello 2013

Hello readers.! dalam beberapa jam je lg, kita akan menjengah ke tahun baru, 2013. Emm, as usual, org akan tanya apa azam tahun baru kan.? Well, sebelum cerita apa azam tahun baru, kita kena tengok balik apa yang kita dah buat sepanjang tahun 2012, and try improve apa yang terbaik, tinggalkan apa yang memudaratkan.

Tahun 2012, bukanlah tahun yang baik bagi aku. Terlalu banyak cerita yang sukar aku lupakan. dan yang paling teruk adalah 3 bulan terakhir di tahun 2012. Yup, aku rasa diri aku berada di tahap yang paling teruk 3 bulan terakhir ni. macam-macam dugaan yang berlaku yang sekaligus melemahkan semangat aku. Aku tak boleh nak bangkit dari kejatuhan lagi, dan aku cuba memaksa diri aku selama 3 bulan yang sukar ini. Tambahan pulak kontrak aku tidak disambung. Yeah, menambahkan lagi asam gara dan memberi rasa yang teruk pada jalan kehidupan aku. Ya Allah. ! berliku sungguh jalan aku. Semua dugaan yang Kau berikan ni mungkin ada hikmah disebaliknya. Tapi untuk melawan semua rasa yang berperang di dalam hati, bukan lah sesuatu yang senang.

Tahun 2013 akan tiba beberapa jam lagi. dan aku hanya impikan yang terbaik buat diriku. dan aku berharap aku lebih tabah untuk menerima segala dugaan dan ujian pada tahun hadapan. Aku teringin sekali membina kerjaya aku tahun depan. Tapi semangat aku tak begitu teguh. adakalanya kuat, dan adakalanya jatuh. Sekarang ni.?? Semangat aku dah 50-50. Ish.. Kenapa dengan aku ni. Kemana semangat aku..? Semangat untuk terima sebarang cabaran.? Aku kena carik balik diri aku yang dulu, and mulakan hidup baru. 
Yang pergi biarkan pergi. Aku tak ingin mengenang kembali. okla..Play lagu Judika jap. Aku Yang Tersakiti..  See ya on the next year. bubbye and Happy New Year..!! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...