Saturday, December 29, 2012

Melangkah Kaki

Hello Readers.! sudah 3 hari aku melangkah keluar dari Warisan and bergelar si penanam anggur yang tidak bertauliah. haha. My last day at JWN was a very dramatic moments i ever had. Hari terakhir yang semua tidak tahu dan hanya aku seorang je yang tau. Tindak tanduk aku mengemaskan meja dan segala barang2 aku telah membuat kan Staf HR bermain teka teki sendiri dan diorang dah bleh agak aku last day hari tu.

Berat hati nak meninggalkan warisan.tapi aku terpaksa. sebab kontrak aku bakal berakhir tahun ni. Keadaan yang paling sukar bila aku nak bersalaman dengan Sikin. Sorang ofismate @ team member @ adik pada aku. Weih, dia dapat tau aku last day rabu lepas, and dia terus balik tanpa salam dengan aku. tapi aku sempat nampak dia dalam kete kak siti, dan dia tertunduk. Emm..aku tau dia tak sanggup nak jumpa aku and say bubbye kt aku. Tak perla. aku terus keluar dari warisan and bersalaman dengan staf yang lain.

Uwaaa...sedih gak bila tengok orang lain nanges sebab aku. Terharu, sebak and macam2 rasa. tapi takpe la. khidmat aku berakhir setakat tu. dan aku hanya sempat tinggalkan nota serah tugas pada sikin, sebab aku tak sempat nak abeskan kerja.

okla..see ya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...