Friday, August 16, 2013

Assalamualaikum and hello to all..

Syukur alhamdulillah, hari genap 9 hari kita menyambut hari raya aidilfitri. Sekali lagi, Aidilfitri tahun ini berbeza bagi aku. Bermula dengan sesi main masak-masak dengan abang aku. dan berakhir dengan sesi berbuka puasa terakhir untuk tahun ini dengan mereka. Alhamdulillah. suatu rasa yang berbeza pada tahun ini. dan aku mengharapkan tahun hadapan, sambutan raya aku berbeza lagi sekali dan inginkan yang lebih baik dari ini.

Hari raya ke-5 aku telah mula bekerja. dan mendapat berita yang CEO aku dimasukkan ke hospital atas sebab-sebab kesihatan beliau yang tidak mengizinkan. Tersenyum seketika, sebab ofis akan aman untuk beberapa hari, tetapi sedih juga bila dapat tahu yang beliau mengalami mild strok. Menambahkan kesian aku bila ada yang mengatakan mulut beliau telah herot sedikit dan mengalami kesukaran untuk bercakap dan berjalan. Doakan kesihatan beliau semakin baik jela.

Okla. See ya later. Selamat berhari raya pada semua. Assalamualaikum.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...