Sunday, June 14, 2009

stepping into new environment..


akhirnya tamat sudah zaman pengajian aku di Uitm.Setelah 5 tahun aku study kt uitm shah alam, dan kini masanya untuk aku melangkah ke dunia baru, iaitu dunia pekerjaan. Aku rase cm bermimpi je, yg aku akan mula bekerja. Aku kena set mind untuk bekerja and tinggalkan zaman study. aduih..ni 1st time aku nk kene keje kt ofis. selama ni wt part time pn kt fast food je.wahaha..cuak gak ni.
emm..Aku rase sedih plak tinggalkan shah alam tengahari td. xtau la.mybe sbb aku byk sgt kenangan kt shah alam. dari zaman aku single, then berkapel lak dgn "A",breakup dgn A, jumpe lak dgn R and kapel dgn die, collect flirt and skandal, and now aku dh single kembali, plus aku dh stop aktiviti flirting and scandaling.. haha.. Ntah bile lagi ar aku berpeluang lepak2 kt shah alam lg. ape2 pun, aku suke stay shah alam, sbb kt sane ramai orang melayu (mmg susah r nk jmp org cina or india) and yang paling penting, kt shah alam x jem cm kt KL..wahaha..Mase untuk enjoy dh abes, skang ni time untuk aku lebih siyes and jd matured..
Result pn baru je kuar. de yg happy and ade yg tak puas hati dgn result. ape2 pn, congratulations to all BFSM students, my clasmates (grup c & d), and my housemates (orange house) as well. segala usaha keras korang untuk final sem dh berbalas. result yg korang dapat adalah hasil drp usaha korang sendiri. emm...untuk kwn aku yg lg sorg tu, tahniah aku ucapkan, usaha keras, penat lelah carik info, sakit kepala, tension and macam2 lg stress mase final sem dh berakhir.die dh bleh lupekan segala mimpi buruk yg membelenggu dlm diri. Hope sume geng orange house dpt keje yg best2 nnt. Insyaallah time konvo kite jumpe lg.. :-D


7 comments:

Resepi Last Minute said...

nad dapt keje mana?
ap2 pun cograt....

empty_silent said...

haha...keje ofis biase2 je..

PumPkinQue3n said...

huh.. seyes ko dh stop flirting n scandaling?? mcm x cayer jer.. ari tu br ko citer kt aku psl "S" n "bdk ko kenal time briefing".. haha..
yup.. result dh kuar, mcm x cayer jer.. finally abes gak blaja nie yer.. congrats to everybody.. one more thing, "slamat bekerja" yer.. ada gak r org yg tension lps dpt tau ko dh keje.. hahaha..

empty_silent said...

wahaha...tu sbb taklimat kt sane sgt bosan..aku pn cuci mate r tgk yg ensem2..haha.. aku tau sape yg tension tu..trs senyap je skg ni..wahahah.. (gelak dgn sekuat hati)

silky shin said...

all d best 4 u dear.. may allah bless u. happy 23rd birthday ;)

ME said...

Congratulations Nad. Heard abt your dad tapi tak tau mcm mana nak contact Nad. Kita serupa, I lost my dad masa nak jejak my final year ..& I'm very close to him..lost abt 1 mth gak ..nasib baik ada kekawan .. group assignment diaorg tlg masukkan my name.
You have to be strong my Dear & I strongly believe Nad kuat. Apa2 do contact me .. 013-3869898 (Kak Mashitoh)

empty_silent said...

hehe...thx ayong.. :p
haha...yeah..i'm strong.. (yeke??) :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...