Sunday, June 28, 2009

Family dinner..

mlm minggu yg lepas, aku and family pergi mkn seafood kt restoran tasik indah kt shah alam..dh lame rasenye x makan ramai2 cmni.. emm..tapi suasana kali ni agak berbeza sebab abah dh xde lagi dgn ktorg..tp xpe la..atleast dgn kehadiran kakak arwah abah mlm tu umpama menggantikan tempat abah yg biasanya bersama2 klu ade family dinner cmni..

makan time...sume tengah berselera makan..nyum2..


ahaha..penuh meja dengan makanan..(k.ina pn khusyuk meratah ketam tu..hehe.. :p)


lepas mkn, acara memotong kek plak..haha.. (cube bace name tu, ade 3 org.. name k.ina pn termasuk skali tau.. haha.. :p)


pictures time..!! (opss..bersepahnye meja..)


here we go..!! haji musa's family in the photo.. :-D yg sblh mami tu kakak arwah abah..
(we will always miss u abah..)


last but not least, aiman pn nk bergambar dengan kek..haha.. kasi can r.. :p



9 comments:

ina_aminuddin said...

hihihi... wat malu jer... kiter nye befday dah lame lps la.. Kuang3.. Terlalu sgt kusyuk mkn ketam tu, blk terus x leh tido smpi kul 3.30... huhuhu...

silky shin said...

nad.. uric acid terlebih ke blom..? ;)

empty_silent said...

k.ina, xleh tdo sbb perut kenyang sgt ke? haha..
ayong, uric acid aku still di tahap yg terkawal..haha.. (ko jeles sbnrnye tgk aku mkn seafood..kn2..huhu. :p)

Arie Anuar said...

besnye mkn seafood..
teringat kenagan dulu2..
=)

k!m a! n!e said...

namer kat kek tue mak, kak ina n yp pling aku suker THULAVUN.!! haaa

empty_silent said...

haha..mktam x reti eja ke?? :p

silky shin said...

hihi,maktam dah rabun itik kot..

PumpkinQue3n said...

weii.. nad nmpk tembam dlm pic2 nih.. adakah nad tgh bahagia bekerja.. tu la asyik duk opis je pastu x exercise.. hahaha..

empty_silent said...

wooo...mane ade aku nmpk tembam..sbnr nye sbb tudung tu aku nmpk tembam skit..huhu.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...