Thursday, June 11, 2009

Month of June

Pejam celik, tak sangka plak dh masuk bln June.. dah pertengahan tahun pon.. Bulan June tahun ni, berbeza dgn June tahun2 yg lepas.. Ade 2 sbb kenape bulan June tahun ni berbeza.. 1) sbb June tahun ni aku dh abes study and tinggalkan title as "student" selame 5 thn kt Uitm Shah Alam. 2) sbb tahun ni, aku sambut birthday tanpa orang yang tersayang. Bulan June ialah bulan aku share birthday dengan arwah abah. Dah 2 tahun family aku sambut birthday arwah abah n aku bersama-sama. Aku tak nafikan June adalah bulan yg paling special bagi aku, sbb birthday aku pun jatuh pada bulan June. Walaupun dapat sambut birthday event 2 kali je dgn arwah, tp aku rase tu pun dah cukup utk tinggalkan memori yang aku takkan lupa sampai bila-bila.. Yang sedihnya, bulan June tahun ni dan tahun2 akan datang, aku terpaksa sambut sorg2..xde lg share birthday event dgn abah.. Abah pun dah pergi tinggalkan ktorg dan takkan kembali lg..

Bln June ni dah masuk 2 bulan lebih arwah abah pergi.. Aku tak nafikan, perasaan rindu tu masih ade n aku tetap lg rase kehilangan die. Family aku pn terase lg kehilangan ni. Adik aku yg kecik pernah gak termimpikan arwah. nmpk sgt die masih rindukan arwah abah, sebab die r yang paling rapat dgn arwah. hmm.. aku rase raye tahun ni pun, ktorg masih lagi dlm mood berkabung. Nak sesuaikan diri dengan perubahan ni sume bknnye senang.. Mami, Along, Alah, Akeem, Aiman and aku perlukan masa untuk membiasakan diri. xde ape lg yg aku harapkan..semoga roh arwah abah n umi tenang di sana.. Al-fatihah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...