Tuesday, December 30, 2008

majlis pertunangan..

emm..hari ahad lps, 28 dec 08, best fren aku dr skola menengah tlh mengadakan majlis pertunangan. name kwn aku tu, zainatul nadia..hahah..teruja gak ar aku nk dtg majlis pertunangan die ni..nk tgk sndri cmne persiapan die.. selama ni abg aku bertunang, x terase sgt feeling bg pihak pompuan..so, mase ni ar aku terasa sgt2 teruja n nk experience cmne perasaan fam pompuan.. mlm tu mase aku smp umh meow, aku sgt terkejut sbb tgk meow x bersiap lg..then, die just make up sndri je..bygkn,ktorg yg dtg nk tgk meow bertunang, tibe2 kne jd mak andam..tlg pakaikn selendang, (mcm2 cara gak r ktorg lilit selendang tu..haha..)..pastu kne make up kn utk meow.. mase rombongan pengantin lelaki dh smp, ktorg blom abes lg make up kn meow..org kt luar dh ktuk2 pintu suh meow kuar,tp ktorg tahan pintu..sbb meow x abes bersiap lg..hahah...huru hara gak r mase tu..mase fam pihak lelaki n pompuan tgh berbincang, aku pn psg telinge ar..nk dgr brp hantaran nye, bile majlis akad plak, hantaran brp dulang n mcm2 lg..hehe... x sabar nk tgu meow kwen plak pasni..dgr nye thn dpn..

ni mak andam bidan terjun je tau..member skola gak ni..hafizah a.k.a si kecik yg kepoh..wahaha..


mak pihak lelaki menyarungkn cincin di jari manis meow..



member2 yg dtg mase hari pertunangan meow.. dr kiri, maktam, aku, meow, kakcik, zura n adik fizah..


hehe..last but not least, aku hrp jodoh meow dgn ameng berpanjangan n cpt2 kawen k.. :p

4 comments:

wan-niza said...

semoga jodoh meow kekal ke akhir hayat

dan...
semoga kita pun jumpa jodoh yg terbaik :)

Arie Anuar said...

ramainye mak andam..
nanti meow kawen panggil korang je r mekap die..
=p

empty_silent said...

bleh2...yus,klu ko kawen pn ktorg bleh mekap kn..hahaha..letak lipstik merah menyala..nmpk cm pondan lak kang..hahah.. :p

Maya Ayam said...

wah..meow dah tunang ek?ramai tol dah sebelah kaki jejak pelamin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...