Wednesday, December 3, 2008

i'm sick and tired..

aku dh pnat ar handle a lot of things..
sakit hati pn ade, menyesal pn ade, stress pn ade..
mcm2 aku rase..
aku terpaksa sbb ni responsibility aku..
tp ade org yg misunderstood lak..
x psl2 aku lak yg kne sembur..
ape salah aku..?
knp aku lak yg kene..?
aku just wt tugas aku je..
klu x suke dgn cara aku..
pls..org lain lak yg handle mende ni..
aku btul2 dh x larat..
jgn r nk slhkn aku..
aku wt keputusan pn bkn dr aku sorg..
tolong ar..
aku dh fade up dgn perangai mcm2 org..
letih sgt..
aku x dpt advantage ape2 pn..
tp aku yg byk dpt sakit..

2 comments:

si blogger kerek said...

yeah!! lontarka suare anda...

tp aku ade sediakan perkhidmatan membunuh orang. kalo ko nk aku bunuh sesape...ko ckp la ek

empty_silent said...

haha...ade2...aku nk ko bunuh si lemak...wakakak... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...