Friday, January 11, 2013

Suatu Hari Nanti

Hello readers.! actually, malam ni mata aku tak ngantuk sangat and terus on laptop untuk melayari dunia maya. Kepala aku ligat berfikir untuk gantikan lagu dalam blog ni. Sambil aku search lagu, tiba-tiba ternampak pulak tajuk lagu ni, nyanyian oleh Keroz Nazri. Oh,! aku sendiri pun kurang kenal dengan penyanyi lagu ni. Mungkin dia kurang publisiti, tapi apa yang aku tau, lagu ni adalah ost dari filem Azura 2012. Ala, citer yang Shahz Jaszle and Neelofa sebagai watak utama tu. Okla. As usual, lagu ni ada kenangan pada aku. "Someone" pernah sms aku lirik lagu ni and ofcos la, aku touching kan.? Then "someone" tu suh aku dengar lagu ni. Yup, hati aku terus sejuk lepas dapat sms lirik lagu ni and dengar sendiri lagu yang dimaksudkan tu. And ntah kenapa, malam ni jari aku gedik pergi klik plak lagu ni.! Oh.! Kenangan Lalu Mengusik Jiwa.! Mula la aku rasa cam ada butterfly in my stomach, sakit kepala, pening, nak muntah and segala macam sakit la yang aku rasa. Mengada tul badan aku ni. Takleh jiwa kacau skit, terus macam2 rasa sakit datang. Pada sape2 yang tak pernah dengar lagu ni, korang try r klik play pada video bawah ni untuk dengar. Lagunya agak slow, tapi ada seribu satu kenangan bagi aku. Walau apa pun yang telah terjadi, aku harapkan yang terbaik untuk "someone" yang pernah tujukan lagu ni pada aku suatu masa dulu.




1 comment:

silky shin said...

amboi.. kan main lentok lagu ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...