Tuesday, April 17, 2012

3.0 pulak.?

Hello readers, bloggers, anonymous and Malaysians.! How was your day today.?
Okla. Actually aku nak komen skit tentang Bersih 3.0. Aku dengar pada 28 April 2012 ni, akan diadakan Bersih 3.0 plak, dengan menggariskan 8 tuntutan daripada pihak mereka. Bersih 3.0 kali ini disifatkan sebagai " Duduk Bantah.! " dan akan diadakan di Dataran Merdeka pada jam 2 petang hingga 4 petang.

Walaupun mereka sifatkan Bersih 3.0 kali ini sebagai " Duduk Bantah! " tapi aku tak rasa mereka akan duduk diam-diam dan bantah. Macam kelakar plak bila bayangkan yang mereka semua akan duduk dengan diam dan membantah secara aman. (Cuba bayangkan kejap) So, NO WAY..! diorang akan "DUDUK BANTAH."
Paling teruk pun mesti ade jerit2 skit, and guna pembesar suara. Trust me k.  Oleh itu, aku nasihatkan kepada sesiapa yang bersifat neutral ataupun bersifat malas nak membabitkan diri dengan perkara macam ni, lebih baik avoid dari masuk KL pada tarikh berkenaan. Confirm jalan jem and haru biru.. Kalau nak diri korang selamat, lebih baik elakkan.!

8 tuntutan Bersih 3.0




p/s: Hanya memberikan komen dan pendapat dari sudut kotak pemikiran aku.Sekian, terima kasih. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...