Friday, January 1, 2010

reviewing memories in 2009


akhirnya tahun 2009 telah melabuhkan tirainya..pada aku tahun 2009 ni terlalu byk ceritera pahit dan manis yg aku lalui..tp kebanyakan nya adalah ceritera yg terlalu pahit untuk aku telan. rasenye seperti diriku bagaikan sudah jatuh, lagi ditimpa tangga.. berat sungguh utk aku lalui tahun ni..satu per satu dugaan aku terima.mula2 aku kehilangan sesuatu yg aku usahakan. rasenye penat lelah aku musnah hanya dgn sekelip mata.

apabila aku baru je mule bersemangat semule, tibe2 satu lagi dugaan aku terima. MasyAllah..dugaan yg Maha besar aku rase..menggigil seluruh tubuh ku pada masa itu.setiap kali bila aku teringat detik malam itu, hati aku menjadi sayu.. Ya Allah..Kau telah ambil dia dariku..satu-satunya yg aku ada..abahku, Haji Musa b. Taib. ketika ini, aku rase semangat dan kekuatan aku semua telah hilang.aku dh x kisah langsung dgn study semester akhir aku mase tu.. research pn aku wt ala kadar je..final? haha..aku jwb memain je.mmg x study sgt.. mmg patut r semester akhir ni, pointer aku teruk. (pdn muke aku :p )

Alhamdulillah..tahun ni aku berjaya menamatkan degree kt uitm. wpn dgn pointer yg kureng, tp nk menyesal pn dh terlambat..atleast skg aku dh ade degree.. berpisah dgn member2 orange hse, mmg 1 lagi part yg x best. sedey nk tglkn umh tu..2tahun aku tinggal dgn diorg, umah oren tu dh byk sgt memori..yg pasti, dak2 umh orange mmg best! thx korg, sbb temankan aku mlm tu..sgt terharu dgn korg. wpn jauh, tp korg sanggup ikut aku blk rwg utk support aku.. (really appreciate it)

now, aku dh keje..haha..jauh melencong dr course yg aku blaja. tp, bkn aku sorg je yg jauh menyimpang, tp clasmates yg len pn ramai gak..haha..okla..thn 2009 pn dh pergi..skg ni tahun 2010..aku hrp tahun ni lebih baik dari tahun lps..bubbye 2009..welcome 2010.. :p

1 comment:

G.B.A.M said...

awk....moga tahun 2010 akan menjadi lebih baik...dan lebih maju...tabah menjalani hidup...org len x melalui apa yang awk lalui...awk seorang yg tabah....dan ingatlah...tuhan maha adil..maha mengetahui...hidup perlu di teruskan...

moga awk success dalam hidup....berusaha dan terus berusaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...