Sunday, January 10, 2010

Refreshing weekend..


hi all.. emm..minggu ni aku rase agak penat skit..hari khamis lps aku tdo lmbt, sbb wt keje skit..then hari sabtu lak rajin nk wt ot..(konon2 nye nk claim cuti ganti r..huhu) weekend ni plak, aku gi jenjalan dgn member gi sunway pyramid utk tgk show dolphin. actually, sume ni x plan pn.. ttbe plak pg tu mmbe aku msg, ajak tgk show dolphin..since, aku pn xde ape aktiviti weekend ni, so aku follow je r..

Actually, aku sbnrnye xde idea show dolphin ni menarik sgt ke..ape je yg dolphin tu bleh wt..(fikiran negatif) but then, after show tu dh start, aku rase seronok gak r. tgk gelagat sea lion yg bijak mengira, seimbang kan bola, and mcm2 lg.. lepas je show sea lion, mule la plak show dolphin.. (saat2 yg ditunggu-tunggukan oleh mmber aku..sbb die ni mmg suke sgt dolphin..xtau la knp) once again, dolphin ni pn menunjukkan aksi nya melompat2 di atas permukaan air..haha..rase cm funny gak bile tgk aksi dolphin td. xtau cmne nk cter.. korg gi sendri r tgk show tu. menarik gak tau.. okla..ade gambar skit kt bwh nih.. aku nk tgk AJL mlm ni..xtau r lagu mane yg menang..sbb aku rase saingan agak sengit gak..chow..


dolphin kt blkg tu tgh wt aksi.. huhu..


ewahh..turn dolphin dpn plak..


pandai tul dolphin ni wt pose..ahaks.. :p


p/s: smlm aku br je dpt berita yg slh sorg geng seliper busuk di masukkan ke hospital. so, kite same2 doakan die cepat sembuh k.. amin..

1 comment:

G.B.A.M said...

nati sy bwk awk tgok binatang len yer...unta ker..babun ker..diorang pun pandai wat aksi jgk..hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...