Sunday, January 10, 2010

Pergi-by Aizat wins AJL...!

congratulations to pete teo and aizat for the winning in AJL..lagu pergi ni mmg syahdu bile dgr..aku suke dgr lagu bile tang ade er-hu tu..perghh..syok.. bile dgr lagu pergi ni, ttbe aku teringat kisah aku study dlu..huhu..time tu aku insisted suh member aku ni pergi jmp advisor die..but die xmo..kebetulan lak lagu pergi ni tgh pasang kt radio..haha..mendayu2 suara aizat suh die pergi n pergi..aku pn nyanyi lagi kt die..suh die pergi gak..wahahah..tension member aku time tu.. huh.! anyway, tu sume kenangan time study.. anyway congratz to pete teo for such a beautiful song.!






Lirik Lagu Pergi(talentime ost):
Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia



1 comment:

bina badan said...

best persembahan aizat sbb india tu..aaaaaaaa.aaaaaaaaaaaa.aaaaaaaaaaa...betul2...haha

_____________________________
panduan bina otot badan bg lelaki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...