Tuesday, March 3, 2009

1st March 2009


emm...aku rase ni post ke 3 aku psl meow..kali ni aku nk cter psl wedding meow on 1st march 2009 kt dewan kg. melayu batu 16..huhu..meow ni antara member yg aku rapat time skolah menengah dlu..form 4 and form 5 aku dok sblh die..and tmpt ktorg ialah di dpn meja cikgu..hehe..jd cm bdk skema la plak dok dpn ckg ni..baek je..sntiase kne behave..antara member len yg rapat dgn aku mase form 4 and form 5 ialah kakcik, epi, maktam, wan, amanda, khaty,zura,muzaima..emm.. nmpknye meow dh memulekn langkah utk berumah tangga di kalangan ktorg yg len..wpn fifi dh kawen 5 thn yg lps, tp aku x terase sgt mase die kawen..tp bile meow yg kawen,aku dh terase yg mmber2 aku sume ni dh bersedia utk menempuh alam berumah tangga..tp aku ni,calon pn lom ade lg..haha..coming soon ade lg sorg mmber aku yg akan kawen..uwaaa...awl btul diorg ni kawen..aku ni blaja pn lom abes lg...emm..wedding meow smlm wrne tema die hijau n purple..meow nmpk cantik dgn baju pengantin die..combination color antara hijau n purple pn kire ok r..ktorg dtg dlm kul 1tghri and dpt r tgk meow bersanding..then tgu kt sane utk amik gmbr dgn pengantin..x lame lps tu,dpt lak mkn kek kawen..hehe..best2..lps je acara menepung tawar and bergambar,husband meow ni dgn sporting nye karaoke lagu isabela..meow plak mase tu dh tersipu2 malu..smpt gak r aku amek video time husband meow nynyi..wahahah...

pasangan pengatin nk melangkah naik ke pelamin.. :p


makan time..hehe..meow dh tenung je mknn..tgh lapar giler tu.. :p


acara bergambar dgn pengantin..hehe..ni r dak klas aku mase form 5..
dr kiri : maktam, aku, kakcik, pengantin, ayong, khaty and zura.
p/s : mase ni yusri and ndzren dh blk..sbb diorg ade hal..



5 comments:

wan-niza said...

huuuuu sedih x pegi kenduri meow..nad, meow tukar no ke? aku try call no 016 dia tak dpt2 pun

empty_silent said...

ehh..xdela..die still pkai no yg same..haha..pasni ade lg member kite yg nk kawen..nntkn kemunculan kad jmputan nye.. jeng..jeng. jeng..

Arie Anuar said...

eh,nape komen aku tak kuar2 lagi..
ko sabo komen aku ye nad??
tak kire,nak komen gak..
tapi aku dah lupe pe aku komen ari tu..~
:-|

empty_silent said...

haha..bkn aku yg sabo r.. 'sedare' maktam yg sabo ni.. :p

k!m a! n!e said...

lpas nie kter mkn di kenduri nadia musa plak.!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...