Friday, March 27, 2009

aku di tag?? erk...

1) Ape nama penuh anda?
nadia bt. musa

2) Nama apa yang anda harap itu nama anda?

emm..xtau r..aku suke dh dgn name aku skg..hehe..pndai parent aku pilih name utk aku.. :p

3) Post 4 pictures latest yang esklusif yang xde sape tengok lagi..






4) Apa kenangan paling bermakna dalam jiwa raga anda?

dpt knal dgn kwn2 yg byk support aku..and 5years wif da orange hse members..i'm gonna miss them..

5) Apa prinsip hidup anda?
emm...ape ek? ntah r..haha..

6) Apa perangai anda yang paling buruk?
flirting...scandals..drive laju2..haha.. :p

7) Tulis di atas sekeping kertas n postkan juga
aku nk jd capai impian aku dan buktikn pd si pencurik tu,yg aku boleh kalahkn die 1 hari nnt..

sape yg aku nk tag?
1)arie
2)mktam
3)makcik sengal..haha..ko pn kne tag.. :p
4)epie
5)pajina..hahaha.. (tulis dlm krtas pastu tmpal kt dinding umh tau) :p
6)anak pkcik wan ismail..
7)anak pkcik mat yasin..
8)cha yg tgh ym dgn bf tu..
9)fizah doraemon.
hahahah...xtau nk hentam sape lg.. :p

3 comments:

k!m a! n!e said...

bkn namer dlm ic k0 THULAVUN A/P BATHUMALAI.. >_<

Arie Anuar said...

name pnuh nad,nadia tam bt musa r..
yg name ko sebut tu kat pasport ko kan mtam..?
time wat ic m'sia ko tuka name laen..

empty_silent said...

woit...xmo name tam..x komersial r.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...