Tuesday, February 17, 2009

Hadapi dengan Senyuman..


hadapi dengan senyuman
semua yang terjadi biar terjadi
hadapi dengan tenang jiwa
semua kan baik-baik saja

bila ketetapan Tuhan
sudah ditetapkan, tetaplah sudah
tak ada yang bisa merubah
dan takkan bisa berubah

relakanlah saja ini
bahwa semua yang terbaik
terbaik untuk kita semua
menyerahlah untuk menang

*song by dewa..

hmm..lagu yg sering aku dengar dlm minggu ni..aku tertarik dgn lirik die..

aku xde mood tul lately ni..especially hari sabtu valentine yg mendung itu..segalanya telah tersurat...ape yg terjadi ada hikmah nye..pasti ada kebaikan di sebalik kejadian..sudah ar..aku terima segalanya dengan redha..

thanks for those yg support aku..i really appreciate it..aku perlukan sedikit ruang utk berfikir dan kembali melangkah..

menyerah tidak bererti aku kalah..tetapi menyerah utk menang..


"bersyukur pd org yg tak mngendahkan kamu, kerana dia yg memupuk mu berdikari.."


"bersyukur pd org yg menjatuhkan mu kerana dia org yg memperhebatkan kemampuanmu.."


"bersyukur pd org yg menyiksa mu, kerana dia yg menguji kesabaran dan ketabahan kamu.."


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...