Wednesday, July 24, 2013

24 Julai 2013

15 Ramadan,
Hati aku tergerak teringatkan dia,
tapi minda aku kuat mengatakan tidak,
tidak mengingat,
dan tidak melihat foto,
malah aku tidak mahu tahu tentang dia,
cukuplah kalau aku lihat dia di search box,
aku mengajar diri aku utk pandang ke hadapan,
dan lupa kan dia walaupun susah.

Teman ku pernah berkata,
kita susah untuk melupakan seseorang kerana kita ikhlas menyayangi nya dulu. dan dia mudah melupakan kita, mungkin kerna dia sudah berubah menjadi insan yang lain.
 terkadang minda aku terfikirkan dia,
dan terkadang roh aku berlari hingga aku termimpikan dia,
Oh.! permainan dunia dan permainan jiwa,

Aku doakan kau bahagia sentiasa,
Terima kasih kerna pernah menjadi warna dlm hidup aku.

-nsnm-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...