Thursday, May 2, 2013

Denting


Hello readers..! pernah tengok cerita Ada Apa Dengan Cinta tak.? Well rasa nya korang pun pernah gak melayan cerita ni suatu masa dulu. Masa ni aku still study, dalam form 4 or form 3. Semua lagu-lagu dalam cerita ni best. Even puisi dalam cerita ni pun aku hafal gak..tapi dulu la..sekarang ni dah lupa..
Okla,Saja nak share salah satu lagu favorite aku dulu, and lagu ni mengingatkan aku pada 'colours'. Eh.??. haha.

Denting yang berbunyi dari dinding kamarku
sedarkan diriku dari lamunan panjang
tak terasa malam kini semakin larut
ku masih terjaga

Sayang kau dimana aku ingin bersama 
aku butuh semua tuk tepiskan rindu
mungkinkah kau disana
merasa yang sama
seperti diriku di malam ini..

Rintik gerimis mengundang kekasih di malam ini
kita menari dalam rindu yang indah
sepi ku rasa hatiku 
saat ini oh sayangku
jika kau disini aku tenang..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...