Wednesday, November 14, 2012

Oh My..!

 Hello readers..! actually aku rase cam banyak yang aku lost bila my favorite lappy hilang. Adoii...! banyak giler kenangan dalam tu. ada macam2 gambar start dari zaman aku study Diploma sampai la gambar2 latest aku pergi holiday last year. And now its Gone..!! Banyak gak note yang aku save dalam tu. And bila tiba2 aku teringat tentang lappy aku yang hilang tu, aku rase sedih sangat. sebab semua kenangan aku dah hilang. Walaupun lappy aku tu mmg dah patut masuk muzium, tp rase sayang sangat. Mane nak dapat dah sume mende kat dalam tu.. Priceless memory yang tak boleh nak dapat kat mana-mana.. Takpe la cik Lappy. Saya pasrah je atas kehilangan anda. saya redha and saya percaya semua yang berlaku ni ada hikmah nya. Tapi saya sedih... Lappy saya hilang... :'( uwaaa......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...