Wednesday, April 20, 2011

perjalanan..

Aku duduk dan terdiam sendiri.tiada apa yang mampu aku ucapkan. aku tidak berdaya untuk membantu. tapi aku hanya mampu melihat semua yang berlaku. aku hanya mampu menyaksikan liku perjalanan seorang insan. mengapa harus terjadi begini.? Kenapa ini jalan penyelesaian nya..? walaupun bukan aku yang melalui detik ini, tapi aku agak terkilan. kerana sebuah kisah berakhirnya dengan begini. Bagaimana harus aku membantu.? aku tidak tahu untuk meleraikan sengketa. dan aku tidak mahu campur tangan di dalam urusan orang lain. Maaf.. Bukan aku tidak perasan. Bukan juga tidak berperasaan. tapi siapalah aku. untuk membantu mereka. aku hanyalah si adik yang masih di anggap kecil. Andainya aku masih sepi dan terus membisu. itu bukan bermakna aku sudah melupakan. cuma aku tidak tahu memainkan watak dan peranan ku di dalam kisah ini. aku berharap masih ada jalan penyelesaian yang lebih baik.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...