Tuesday, January 11, 2011

sedey..

emm..sedey..ni ar perasaan aku sekarang ni..muke aku pn lebey kurang cm muke budak ni..takde perasaan..pndangan yang kosong, dan yang pasti rase kekesalan..rase cam sedey giler bile sume susah payah yang dibuat tak membuahkan hasil yang banyak..rase kesal sebab kne judge dengan cara cmni skali.di anggap seperti orang yang tak memberi apa-apa sumbangan. rasa cam sume ni sia-sia je. ape yang di buat mcm tak dihargai. aku sedar memang aku tak berjaya nak naikkan KPI, pastu kene tukar lak gi tempat lain..sume nye dengan alasan, performance ktorg tak cukup bagus..adoi..kecewa giler wei..kalau lah diorg faham situasi yang ktorg hadapi.. bukan senang nk naikkan KPI. lagi2 yg stafnye ade beberapa ribu orang.haihh..xpela..nk wt cmne..mende dah jadi pon.. diorg pn dh aim aku..ingat aku ni tak wat keje ke..siyes aku mmg dh xde mood nk kje cni lg.. arghhhh..!!! skang ni, aku nk tgk je..bagus sgt ke bdk2 baru yang gantikan ktorg tu..sbb diorg cakap, diorg hantar org yang "bagus" kt situ..orang yang x "bagus" diorg tukar kan ke tempat lain.. perghh...pedih giler hati aku mase dengar tu..aku nk tengok..mampu ke diorg nak naikkan KPI 2ribu orang tu..korang kan bagus sgt..!

3 comments:

tikuzza said...

biasela tu....kadang-kadang orang xtau menilai yg mana berlian....sabar jelah k..

Anonymous said...

sabar nad...

diorg yg rugi sebab diorg kena train semula..setahun xcukup nk nampakkan perubahan pada KPI...

biasalah...org kan suka menunding jari ke org lain...biarkan kita berdiri tegak tanpa perlu menunding.....

silky shin said...

tak pe nad.. hikmahnye kita tak tau lg.. setiap yg berlaku bersebab.. ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...