Wednesday, December 8, 2010

Berhabuk..Bersawang..



Fuhh..Fuhh..banyaknye habuk dlm blog ni..haha..dh lame giler aku x update pape..bkn pe, aku malas r nk menaip..lagi pon cm xde mende menarik je nk update..raye aidilfitri tahun ni pn cm takde feeling je..aku kne tinggal sorang2 kt umah 2-3 hari..emm..raya haji same..dok umah sorang2 gak..uwaaa..*syahdu tul..*

emm...utk sape2 yang tau, tahun ni mak aku gi haji and die pun dh selamat menunaikan ibadah haji dan pulang ke Malaysia dengan selamat.. Alhamdulillah..Syukur.. Selame 40 hari mak aku xde ni, terpakse r aku jadi 'kakak mithali' kpd adik2 aku..kne attend hari kecemerlangan kt sekolah sbb adik aku dapat hadiah kecemerlangan.. Plus Akeem dapat 8A utk upkk and jadi pelajar harapan 2011..emm..bangga gak r rase nye tgk adik aku di umumkan sbg pelajar harapan..kt umh die bknnye study sgt..dok ngadap lappy, men game kt fb.. Emm..ttbe terase cm aku ade kuase veto plak bile adik2 aku tunjuk kn report card diorg kt aku..ha! ha! ha! (gelak jahat.) sape lagi yg kne sign report card diorg klu bukan aku..klu dlu, time nk tunjuk report card kt abah ar mase yang paling mendebarkan..sbb nnt abah mesti kritik, die komen sane sini, bg nasihat mcm2..but now, turn aku plak wt kat adik2 aku cmtu..huhu.. *seronoknye*.. :D

Sebelum aku terlupa, aku nk ucapkan bebanyak time kasih kt 'Cik L' sbb teman kan aku kt umh mase mak aku xde..maceh ye..sori r terpaksa susahkan u.. huhu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...