Wednesday, November 18, 2009

Sharing is caring..


haha..actually aku just nk share sumthing yg member aku penah post kt blog myspace.kisah ni dh agak lame.berlaku thn lps dlm May 2008.time ni rase nye aku part 4 degree kot.if x silap r.anyway, kepada tuan punye story, aku copy paste cter ko ni untuk share cter lawak dak umh dgn org len. cter ni agak funny and kisah dak umh orange yg mereng akibat tension study untuk final.emm..sbnrnye dak umh aku ni agak sewel sket..layannn...

And the story begins..~


Wahahaha... Ni ada citer lawak yg aku nak kongsi ngan korang.. Nak dijadikan cerita, ada la satu malam nih.. mcm biasa r aku selalu mandi lewat mlm (mandi mlm2 sejuk, lg fresh). Bdk2 kat umah ni selalu x puas ati coz aku slalu mandi lmer gler (wahahaha). Then ada satu hari nih, ada 3 ekor makhluk menyamar jd 3 ekor setan a.k.a hantu.. Yg sekor pakai telekung, sekor lg pki selimut putih, n lg sekor duk nyorok blakang jendela. Makhluk2 ni menyorok lah dlm bilik aku yg gelap gulita tuh... Nih kira diorg dah get ready r nyorok dlm bilik aku tuh (b'peluh2 kot rasanyer diorg tunggu aku nak msk bilik tuh) wahahaha...

Nak dijadikan citer, aku pun masuk r bilik aku tuh... Biler aku msk je, maka nmpk r kelibat yg memakai telekung kat atas katil aku.. (siap ader sound effect tuh)... Pelik gak aku tetiba ada menda kat situ.. Tp aku mcm kenal jer saper minah tuh. memula aku ingat die tumpang sembahyang kat bilik aku tuh.. tp yg pelik bin ajaib nyer, asal minah tuh sembahyang atas katil aku, nak ditambahkan lg arah kiblat pun salah... Iskh iskh iskh...

Tpkan yg pelik nyer, aku x terkezut n takot pun nampak lembaga tuh... coz mcm aku kenal jer saper yg ada kat atas katil aku tuh.. siap bleh budget lg saper bdk tuh, sbbnya kan minah tu tertinggal selipar die kat depan bilik aku.. aku pun mengomel r dpn bilik aku tuh.. aku tny r asal duk dlm bilik aku gelap2.. then die x thn kot, terus t'gelak.. coz aku mcm blur jer time tuh... rupe2 diorg tuh nak menakutkan aku, tp aku bleh plak dgn muke x bersalah + blur g bkk lampu n tny die soalan cepu emas tuh...

Lepas dah kantoi mcm tuh, maka lg 2 ekor hantu menyamar tu pun keluar r menyerah diri... wahahaha ... konon2 nak takut kan aku, akhirnya diorg yg surrender... kahkahkah...

P/s: Lain kali kepada hantu2 yg menyamar tu, kalu nak takutkan org maka sorokkan lah selipar anda tuh dulu... Sekian...


End of the story...thx a lot 2 pajina 4 da story.. (aku rase klu diorg igt blk, mesti gelak x hengat nye)

Nak tau x sape watak2 nye? hehe..


Antu telekung.??




Slh seorg drp diorg ni adalah hantu telekung..haaa..teka yg mane 1.. hehe.. (peace)






Antu pakai selimut putih a.k.a menyorok blkg pintu..??






ni dia antu yg pakai selimut putih...muahahha..





Yang menyorok blkg jendela..???






Ops...lupe lah sape.. :P






Mangsa mereka a.k.a muke blur..





okla..enuf wif da story..ni hanya untuk suke2 je k..saje nk refresh blk kenangan yg penah brlaku kt orange hse dlu..klu ade story yg besh psl orange hse, nnt aku post lg ..
rindu sume dak orange hse...muahhxx... :D



7 comments:

aku insan biase said...

haha....seyes...lawak gler time 2....x menjadi nk usik pajina....nsb baik mlm 2 xde pe2...nsb xde yg kena usik balik...aku ar yg jadi antooooo yg duk blkg langsir...owner sliper 2 lak aida...terkantoi ngn sliper 2 ar..ish..ish...

empty_silent said...

ooooohhhhhhh....ko ke antu yg nyorok blkg langsir..haha..aku tnye pajina, die kate x igt sape..mungkin ko, cha or pzah..tu yg aku x letak sape antu blkg langsir..muahahah....lwk r cter ni..part kantoi dgn seliper tu xleh blah..smp sakit perut aku gelak..hahahha...

Arie Anuar said...

senyap sudah blog2 GSB..
semua bz yer..
=P

empty_silent said...

dh xde topik kot nk post kt blog..sbb tu senyap je..

si blogger kerek said...

macik nnt ko dtg umah aku.ko nyama jadi antu telekong ye

empty_silent said...

haha...antu telekong tmpt die kt atas tilam je.. (konon2 cm berzikir) :p

silky shin said...

nad.. yus.. bkn tak de modal r..
bz la sgt kwn2ku.. nnt aku blk, kite meet.. ble discuss psl future planning ek.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...