Sunday, October 18, 2009

Berlabuhnya tirai sambutan Aidilfitri..

Berlalu sudah Aidilfitri yg umat Islam sambut selama sebulan.macam2 alkisah yg berlaku raye ni.berkunjung ke rumah sanak saudara dh menjadi budaya kite di bulan syawal ni..tak kurang gak dgn jemputan ke rumah terbuka..emm..bln syawal ni gak r kite tak dapat nk kontrol diet.. byk sgt undangan open house.ofcos r berat badan pon akan naik gak..(mmg xleh nk elak dh)

emm..lately ni, kt opis aku ade wt jamuan raye..and sambutannye tak kurang meriah gak r..haha..dpt r berjumpa dgn big boss..and the best part is, bile tgk bos ktorg gile2 gak..haha..aku igtkn die siyes..tp masuk air gak..huhu..tgk r gmbr2 ni..

mule2 skali mesti r gmbr aku..sblh tu lina..haha..(bengong dak ni)


ni ar gmbr akak2 yg keje kt opis aku...hepi tul diorg nk melantak time jamuan raye ni..



haha..bergambar dgn en.rev..sedondon lak kaler dgn aku..aduih..



jeng..jeng..jeng..yg kt tgh2 tu mak angkat lina..wahahah.. :p

ok..tu je r gmbr2 nye.. c ya.. :p


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...