Tuesday, July 7, 2009

tag from maktam...

1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
emptysilent.blogspot.com...haha..sbb aku lebih suke menyepikan diri... :p

2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

ler..soalan apakah ini..cm lebih kurg je dgn soalan memule.. link blog aku http://emptysilent.blogspot.com..aku suke name emptysilent tu..dh jd cm trademark aku pn.. haha.. Next!

3)Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

ehh?? 'method' penulisan aku?? aku igtkn mase study je ade ayat 'method' ni..haha.. ntah r..aku suke tulis ape2 je yg berkaitan dgn hidup aku, nukilan mengarut aku..or ape2 yg bleh share dgn public.. :-D

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
for da time being, aku x terpikir plak nk hapuskan blog ni..aku enjoy blogging.. :p

5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
weh..soalan ape ni?? aku x phm..ayat BM power sgt ni.. haha.. :p

6)Senaraikan 7 orang yang akan anda tag.
emm..mls r nk tag sape2..(hehe..ttbe nk jd baek plak.. :p )

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...