Saturday, May 9, 2009

melangkah ke dunia baru..


finally,setelah 5 thn aku study..dr diploma smp r degree..aku akan melangkah ke suatu dunia yg baru..hmm..x ready lg aku nk masuk alam pekerjaaan ni.. ntah r..jiwa aku still tengah berkecamuk..aku rase cm nk g holiday and release tension..haih..byk btul dugaan aku sem ni..mule2 bisnes,pastu study,then berita paling buruk dlm sem ni..fuhh..mind aku pn dh xtau nk pikir yg mane..byk sgt.haha..

Lately ni plak,aku dh pergi a few interview..dah mule berfikir utk future aku..berbelah bagi gak aku..xtau nk wt decision..ish..knp dgn aku ni ek.? skg ni aku ssh btul nk wt keputusan..asyik berubah2 je..yg paling x best nye,problem yg aku face waktu zaman sekolah dlu terjadi lagi skali..knp r jadi lagi.? tak sangka, kat u pn ade jd mende cmni gak..haha..mcm bdk2 ar..tp aku rase x best r..sbb aku rase seperti di sekat..hmm..for those yg tau psl ni,aku rase die phm situation aku cmne..serba salah, confuse, and mcm2 r..

hmm..dgn mcm2 mende yg bermain dlm kepala aku ni, buatkan aku rase sesak sgt dok sini..dh r emotional aku pn x betul lg..nk sgt aku pergi holiday kejap..siyes..aku mmg dh x tahan dgn keadaan cmni..

p/s: to mis w.a.wi..aku bg kepercayaan utk ko teruskan ape yg dh lame kite tinggalkan..ko bleh mintak tolong sape2,klu ko tak mampu nk handle sorg2..aku akan kembali bile semangat dh ade and aku harap mase tu,ko masih berpegang pada mende ni..

3 comments:

Arie Anuar said...

Semangat2!!
Takleh nak down lg..
Slalu r mintak idea org2 keliling ko (selain maktam)..
=D

empty_silent said...

idea mktam x bleh diguna..wt sakit ati ade r..haha..

k!m a! n!e said...

idea aku sgt mahal utk di kasi kat org...
hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...