Wednesday, January 28, 2009

majlis pernikahan meow..

25 jan 09 yg lps adalah majlis pernikahan meow...terkejut gak aku mase meow invite gi majlis nikah die..klu x silap aku,die br je bertunang 28 dis lps..majlis nikah die start kul 11pg..aku dtg lmbt skit dlm kul 11.10 cmtu r..sbb nk g amek yusri,mktam n efie dlu..mase ktorg smp tu,rombongan pengantin lelaki n pompuan dh smp masjid...nasib baik lom akad nikah lg..dpt la aku melihat prosedur2 utk bernikah utk kesekian kalinya.. husband meow ni sbnrnye org cina sabah..then die memeluk islam n tukar name islam kepada amirul b. abdullah..

amirul menyarungkan cincin di jari manis meow..

kucupan amirul kepada isteri tercinta, zainatul nadia..

hehe..bergambar kenangan dgn pengantin..dari kiri, maktam, yusri, amirul, meow, efie n aku..

akhir skali,aku doakan meow n ameng berbahagia smp akhir hayat..uwaaa...meow dh kawen..pasni turn sape lak ek..

4 comments:

Arie Anuar said...

next,nadia musa~
=P

wan-niza said...

ala x p...sedihnyerrr
tp ttp hepi utk meow
dah kenduri ke blum nad?

empty_silent said...

haha...ape plak aku next...calon pn xde lg r..ko n mktam r next..huhu.. :p emmmm...wan,meow lom kenduri lg..die kate myb dlm bln 2 or 3...ntah r..kot2 die anta kad kawen pn mngejut lg...haha.. :p

k!m a! n!e said...

aku mmg dah lamer p0n kwen.!!

luper ker namer laki aku kim do jin aka won bin..

next ay0ng ngan ariep..
jogging dah samer2..
tunggu maser je.!!
hiii
next plak nadia musa aka thulavun..
hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...